O NeuroLabe

O NeuroLabe

V NeuroLabe pracujeme na tom, aby sme lepšie porozumeli spotrebiteľom a reagovali na ich potreby. Realizujeme marketingový prieskum, formujeme ponuku a zdokonaľujeme marketingovú komunikáciu.

Spotrebiteľská neuroveda a neuromarketing otvárajú nové možnosti marketingového výskumu. Medzi najväčšie výhody patrí možnosť získania presných informácií o podnetoch, emóciách či podvedomom prežívaní, na základe ktorých je možná jednoduchá interpretácia na prvý pohľad skrytých informácií.

Vďaka neuromarketingovému výskumu lepšie porozumieme zákazníkom, čo môže prinášať efektívnejšie riešenia pre marketingové kampane. Vďaka výskumným metódam založeným na vedomostiach z oblasti neurovedy vieme zistiť skutočné a pravdivé reakcie na reklamu, web, obraz, alebo akýkoľvek komunikát.

Na základe týchto informácií dokážeme povedať, či sa niečo spotrebiteľovi páči, v ktorej sekunde ho to zdvihlo zo stoličky, alebo zapracovať na tom, aby sa mu podnet vôbec dostal do povedomia.