Štúdie vedecké štúdie The Impact Of Globalization On The Innovation Implementation Within An Emphasis On The Bottom Wave vedecké štúdie Implemeting New Trends Not Only In Personnel Communication With Scarce Professions On Labour Market In The Context Of Technology Interference vedecké štúdie Globálna perspektíva geolokačných služieb a marketingová komunikácia vedecké štúdie Komunikácia ako súčasť identity udržateľných subjektov v móde vedecké štúdie Dezinformácie a médiá v čase pandémie vedecké štúdie Digitálna gramotnosť a čítanosť elektronických kníh na Slovensku vedecké štúdie Environmentálne označovanie výrobkov ako súčasť zeleného marketingu a jeho vplyv na správanie spotrebiteľa vedecké štúdie Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské preferencie a nákupné rozhodovanie vedecké štúdie Hodnotenie výkonnosti riadenia klastrov s ohľadom na plánovanie koncepcie rozvoja ľudských zdrojov a marketingovú komunikáciu vedecké štúdie Vplyv pandémie na správanie spotrebiteľa v oblasti udržateľnej módy vedecké štúdie Inovatívne prístupy v marketingovej komunikácii v udržateľnom módnom priemysle vedecké štúdie Knižní influenceri v prostredí Instagramu vedecké štúdie Mediálny imidž slovenskej prezidentky a ukrajinského prezidenta: nominálne opozície JA/MY v politických prejavoch vedecké štúdie Médiá v čase pandémie vedecké štúdie Sociálne médiá ako príležitosť pre rozvoj s-commerce v čase pandémie koronavírusu COVDI-19 vedecké štúdie Využitie sociálnych médií na marketingovú komunikáciu aktivít spoločensky zodpovedného podnikania na Slovensku vedecké štúdie Vizuálna identita univerzít – logo ako symbol univerzity vedecké štúdie Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie generácie Z počas pandémie vedecké štúdie Využitie médií na zvyšovanie povedomia o ekoinováciách vedecké štúdie Environmentálna marketingová komunikácia maloobchodných spoločností v online a offline prostredí vnímaná konkrétnymi generačnými segmentmi vedecké štúdie Stratégie v mediálnom plánovaní vedecké štúdie Uplatnenie konceptu otvorenej inovácie v Slovenskej republike vedecké štúdie Benchmarkingové porovnávanie marketingovej komunikácie univerzít na Slovensku
vedecké štúdie The Impact Of Globalization On The Innovation Implementation Within An Emphasis On The Bottom Wave
vedecké štúdie Implemeting New Trends Not Only In Personnel Communication With Scarce Professions On Labour Market In The Context Of Technology Interference
vedecké štúdie Environmentálne označovanie výrobkov ako súčasť zeleného marketingu a jeho vplyv na správanie spotrebiteľa
vedecké štúdie Hodnotenie výkonnosti riadenia klastrov s ohľadom na plánovanie koncepcie rozvoja ľudských zdrojov a marketingovú komunikáciu
vedecké štúdie Mediálny imidž slovenskej prezidentky a ukrajinského prezidenta: nominálne opozície JA/MY v politických prejavoch
vedecké štúdie Sociálne médiá ako príležitosť pre rozvoj s-commerce v čase pandémie koronavírusu COVDI-19
vedecké štúdie Využitie sociálnych médií na marketingovú komunikáciu aktivít spoločensky zodpovedného podnikania na Slovensku
vedecké štúdie Environmentálna marketingová komunikácia maloobchodných spoločností v online a offline prostredí vnímaná konkrétnymi generačnými segmentmi