Štúdie vedecké štúdie Globálna perspektíva geolokačných služieb a marketingová komunikácia vedecké štúdie Komunikácia ako súčasť identity udržateľných subjektov v móde vedecké štúdie Dezinformácie a médiá v čase pandémie vedecké štúdie Digitálna gramotnosť a čítanosť elektronických kníh na Slovensku vedecké štúdie Environmentálne označovanie výrobkov ako súčasť zeleného marketingu a jeho vplyv na správanie spotrebiteľa vedecké štúdie Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské preferencie a nákupné rozhodovanie vedecké štúdie Hodnotenie výkonnosti riadenia klastrov s ohľadom na plánovanie koncepcie rozvoja ľudských zdrojov a marketingovú komunikáciu vedecké štúdie Vplyv pandémie na správanie spotrebiteľa v oblasti udržateľnej módy vedecké štúdie Inovatívne prístupy v marketingovej komunikácii v udržateľnom módnom priemysle vedecké štúdie Knižní influenceri v prostredí Instagramu vedecké štúdie Mediálny imidž slovenskej prezidentky a ukrajinského prezidenta: nominálne opozície JA/MY v politických prejavoch vedecké štúdie Médiá v čase pandémie vedecké štúdie Sociálne médiá ako príležitosť pre rozvoj s-commerce v čase pandémie koronavírusu COVDI-19 vedecké štúdie Využitie sociálnych médií na marketingovú komunikáciu aktivít spoločensky zodpovedného podnikania na Slovensku vedecké štúdie Vizuálna identita univerzít – logo ako symbol univerzity vedecké štúdie Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie generácie Z počas pandémie vedecké štúdie Využitie médií na zvyšovanie povedomia o ekoinováciách vedecké štúdie Environmentálna marketingová komunikácia maloobchodných spoločností v online a offline prostredí vnímaná konkrétnymi generačnými segmentmi vedecké štúdie Stratégie v mediálnom plánovaní vedecké štúdie Uplatnenie konceptu otvorenej inovácie v Slovenskej republike vedecké štúdie Benchmarkingové porovnávanie marketingovej komunikácie univerzít na Slovensku
vedecké štúdie Environmentálne označovanie výrobkov ako súčasť zeleného marketingu a jeho vplyv na správanie spotrebiteľa
vedecké štúdie Hodnotenie výkonnosti riadenia klastrov s ohľadom na plánovanie koncepcie rozvoja ľudských zdrojov a marketingovú komunikáciu
vedecké štúdie Mediálny imidž slovenskej prezidentky a ukrajinského prezidenta: nominálne opozície JA/MY v politických prejavoch
vedecké štúdie Sociálne médiá ako príležitosť pre rozvoj s-commerce v čase pandémie koronavírusu COVDI-19
vedecké štúdie Využitie sociálnych médií na marketingovú komunikáciu aktivít spoločensky zodpovedného podnikania na Slovensku
vedecké štúdie Environmentálna marketingová komunikácia maloobchodných spoločností v online a offline prostredí vnímaná konkrétnymi generačnými segmentmi