Implemeting New Trends Not Only In Personnel Communication With Scarce Professions On Labour Market In The Context Of Technology Interference

Anotácia

Príspevok sa zaoberá oblasťou personálneho marketingu, ktorý sa formuje ako samostatná vedná disciplína a prináša marketingový prístup do riadenia ľudských zdrojov. Globalizácia trhu práce, digitalizácia a technologické zásahy, rast konkurencie v jednotlivých odvetviach prinášajú so sebou množstvo inovácií v personálnom marketingu, ktoré si našli svoje miesto v personálnej podnikovej komunikácii. Cieľom štúdie je preskúmať uplatňovanie nových trendov v personálnom komunikačnom mixe personalistami, ktorí zastupujú podnikateľské subjekty na slovenskom a českom trhu práce, a to najmä v kontexte oslovovania nedostatkových profesií. Predmetom skúmania je spôsob práce s profesijnou sociálnou sieťou LinkedIn a postoje personalistov súvisiace s týmto nástrojom.

Základné informácie
  • Názov Implemeting New Trends Not Only In Personnel Communication With Scarce Professions On Labour Market In The Context Of Technology Interference
  • Autor Jaroslav Bednárik, Jana Charvát Janechová
  • Vydavateľ Ad Alta, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 110-113. ISSN (online) 2464-6733
  • Rok vydania 2021
  • Kategória vedecké štúdie