Anotácia
Umelá inteligencia má výrazný vplyv na rôzne odvetvia vrátane marketingu a marketingovej komunikácie. Jej využívanie umožňuje optimalizovať marketingové aktivity a zvyšuje efektivitu nielen vo veľkých korporáciách, ale aj v malých a mikropodnikoch.
V sociálnych médiách hrá umelá inteligencia významnú úlohu pri tvorbe obsahu, plánovaní príspevkov, analýze kampaní a ďalších aspektoch. Implementácia nástrojov AI do správy sociálnych médií môže byť kľúčovým prvkom na zlepšenie výkonnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie.
Príspevok skúma vplyv AI na sociálne médiá z pohľadu používania AI v prostredí MSP. Analyzuje sa v ňom súčasný stav techniky, pohľad autorov a výsledky empirických štúdií. V závere sa uvádzajú odporúčania na používanie konkrétnych nástrojov založených na AI, ktoré môžu podniky využívať pri riadení sociálnych médií.
Základné informácie
- Názov The Impact Of Artificial Intelligence On Social Media
- Autor Peter Krajčovič
- Vydavateľ Proceedings of the 11th European Conference on Social Media ECSM 2024, 2024, pp. 103-110.. ISBN 978-1-917204-00-2..
- Rok vydania 2024
- Kategória vedecké štúdie