Anotácia
Vysokoškolská učebnica poskytuje prehľad o základných formách, spôsoboch a cestách, ako všeobecne analyzovať trhy a realizovať všeobecné stratégie s prihliadnutím na marketingové nástroje.
Obsahom je rámcová problematika strategického a marketingového manažmentu z hľadiska marketingových analýz, plánovania a organizovania marketingových procesov, ako aj tvorby marketingových stratégií. Veľmi úzko nadväzuje na učebnicu Marketingové analýzy a stratégie autoriek Kusej a Pizano z roku 2011, ktorá bola vydaná na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave pre študentov a odbornú verejnosť zaujímajúcu sa o túto problematiku. Táto učebnica výrazne doplňuje existujúce kapitoly a uvádza nové aktuálne príklady, o ktoré sa môžu študenti oprieť pri riešení vlastných zadaní. Takisto je doplnená o nové zdroje literatúry, najmä elektronické, ale aj uvedené zdroje staršieho dáta sú v danej problematike odborníkmi uznávané a akceptované, pretože sa opierajú o „klasikov“ manažmentu, marketingu a marketingovej komunikácie, z ktorých často čerpajú aj súčasní a noví autori marketingovej literatúry.
Základné informácie
- Názov Analýzy a stratégie v marketingu a marketingovom mixe
- Autor Alena Kusá, Lenka Labudová, Igor Piatrov
- Vydavateľ Wolters Kluwer
- Rok vydania 2023
- Kategória vysokoškolská učebnica