Anotácia
Príspevok sa zaoberá oblasťou personálneho marketingu, ktorý sa formuje ako samostatná vedná disciplína a prináša marketingový prístup do riadenia ľudských zdrojov. Globalizácia trhu práce, digitalizácia a technologické zásahy, rast konkurencie v jednotlivých odvetviach prinášajú so sebou množstvo inovácií v personálnom marketingu, ktoré si našli svoje miesto v personálnej podnikovej komunikácii. Cieľom štúdie je preskúmať uplatňovanie nových trendov v personálnom komunikačnom mixe personalistami, ktorí zastupujú podnikateľské subjekty na slovenskom a českom trhu práce, a to najmä v kontexte oslovovania nedostatkových profesií. Predmetom skúmania je spôsob práce s profesijnou sociálnou sieťou LinkedIn a postoje personalistov súvisiace s týmto nástrojom.
Základné informácie
- Názov Implemeting New Trends Not Only In Personnel Communication With Scarce Professions On Labour Market In The Context Of Technology Interference
- Autor Jaroslav Bednárik, Jana Charvát Janechová
- Vydavateľ Ad Alta, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 110-113. ISSN (online) 2464-6733
- Rok vydania 2021
- Kategória vedecké štúdie