Anotácia
Elektrické vozidlá sú populárne v mnohých krajinách a stali sa symbolom ekologických inovácií a ochrany prírody. Vlády začínajú byť inovatívne vo svojich stimulačných politikách, aby podporili predaj ekologických vozidiel bez príliš vysokých nákladov a bez zvýhodňovania domácností s vysokými príjmami. Na druhej strane rozvoj informačných technológií, zvýšená dostupnosť internetu a prudký nárast počtu používateľov online médií spôsobili výraznú zmenu vo viacerých oblastiach spotrebiteľského správania.
Štúdia skúma možný vplyv fenoménu spodnej vlny na nákup elektromobilov v 21 krajinách a analyzujú sa prejavy spodnej vlny v online prostredí a predaj elektromobilov v posledných rokoch. Skúma tiež vplyv pandémie COVID-19, vojny na Ukrajine a vysokých cien elektrickej energie na predaj elektromobilov, ako aj na záujem o tieto produkty vyjadrený vyhľadávaním súvisiacich výrazov na internete.
Autor identifikuje trendy v tejto oblasti a poskytuje prehľad aktuálnych výskumov a štúdií mapujúcich vplyv základnej vlny na predajnosť a komunikáciu ekoproduktov.
Základné informácie
- Názov Manifestations Of The Groundswell In The Online Environment And Its Impact On The Electric Cars Sales
- Autor Peter Krajčovič
- Vydavateľ Proceedings of the 10th European Conference on Social Media, 2023, pp. 103-108. ISSN 2055-7213.
- Rok vydania 2023
- Kategória vedecké štúdie