The Use Of The Social Network Tiktok In The Marketing Communication Of Educational Institutions

Anotácia

Sociálna sieť TikTok je jednou z najrýchlejšie rastúcich sociálnych sietí, vďaka čomu je dôležitým komunikačným nástrojom. TikTok je najpoužívanejšia aplikácia na svete, pričom používatelia telefónov s Androidom strávia na platforme v priemere 34 hodín mesačne. Od svojho vzniku sa výrazne zmenila a v súčasnosti predstavuje základnú platformu pre komunikáciu značiek.

Platforme aktuálne dominujú mladší spotrebitelia, čo jej umožňuje osloviť prevažne mladšie publikum. Tým vznikajú aj možnosti využitia v rámci vzdelávacích inštitúcií každého druhu – od základných škôl až po univerzity.

Príspevok pojednáva o využití sociálnej siete TikTok na marketingovú komunikáciu vybranými vzdelávacími inštitúciami. Rozoberá spôsob využitia, ako aj výhody a nevýhody komunikácie prostredníctvom tejto sociálnej siete. Porovnáva rôzne metriky a iné sociálne siete.

Príspevok taktiež pojednáva o využití sociálnych sietí, najmä TikTok, na marketingovú komunikáciu vybranými vzdelávacími inštitúciami. Zdôrazňuje dôležitosť sociálnych médií v dnešnom svete, kde väčšina ľudí používa tieto platformy na komunikáciu a sledovanie aktuálneho diania. Taktiež zdôrazňuje dôležitosť sledovania a analýzy vplyvu príspevkov TikTok a možnosti platených foriem reklamy na platforme.

Celkovo sa príspevok zaoberá vplyvom sociálnych médií na komunikáciu, marketing a vzdelávanie v dnešnej digitálnej dobe. V neposlednom rade sa zaoberá fragmentáciou trhu sociálnych médií a potrebou organizácií prispôsobiť svoju marketingovú stratégiu týmto zmenám.

Diskutuje tiež o analýze účinnosti príspevkov TikTok a potenciálu pre platené formy reklamy na platforme. Nakoniec sa v práci diskutuje o dôležitosti systematického monitorovania a hodnotenia úspešnosti marketingovej stratégie sociálnych médií a o potenciálnych výhodách a výzvach používania TikTok-u pre vzdelávacie inštitúcie.

Základné informácie
  • Názov The Use Of The Social Network Tiktok In The Marketing Communication Of Educational Institutions
  • Autor Peter Krajčovič, Adam Madleňák
  • Vydavateľ Ahi Evran 4. International Congress On Scientific Research, 2024, pp. 538-547. ISBN - 978-625-367-709-1.
  • Rok vydania 2024
  • Kategória vedecké štúdie