By Tamás Darázs | Neuromarketing, Behavior, Effective Brand | FMK UCM
Neuromarketing je fascinujúca disciplína, ktorá nám umožňuje porozumieť, ako mozog vníma reklamu a ako môžeme efektívne zaujať našu cieľovú skupinu.
S prednáškou na túto tému vystúpil na konferencii Neuro & AI RULEZZ špeciál vedúci Neuromarketingového laboratória NEUROLAB na FMK UCM v Trnave Ing. Tamás Darázs, PhD.
Jeho prednáška ponúkla hlbší pohľad na mechanizmy fungovania mozgu pri vnímaní reklamy, ukázala konkrétne príklady úspešných kampaní a upozornila na úskalia, ktoré môžu skresliť výsledky výskumu.
Dr. Darázs sa zameral aj na správnu interpretáciu neuromarketingových dát a preukázal, ako môžu vonkajšie faktory, ako napríklad zmena politického prostredia, ovplyvniť vnímanie reklamy.
Na základe reálnych prípadových štúdií taktiež ukázal, prečo je dôležité neustále prehodnocovať naše prístupy a interpretácie výsledkov.
O bariérach v každodennom využívaní behaviorálneho marketing a neuromarketingu následne diskutoval v panelovej diskusii spoločne s:
Michaela Benedigová | Managing Director & Partner | Seesame
Michal Čuridlo | Managing Director | iFocus
Matej Šucha | CEO | Mindworx Consulting
Miroslav Švec | Founder | DICIO neuromarketing
Foto: Martin Lachkovič; RULEZZ.sk