Anotácia
Vysokoškolská učebnica prináša základné poznatky pre grafický dizajn v rámci marketingovej praxe.
Na začiatku definuje základné prvky grafického dizajnu, ďalej podrobne oblasť typografie, farebnosti, patternu a ilustrácií. V druhej polovici učebnica približuje proces tvorby od briefu, cez analýzu, koncept až po exekúciu. Okrem toho približuje jednotlivé formáty s ktorými sa dizajnéri v rámci marketingovej praxe môžu stretávať, ako je kľúčový vizuál, dizajn manuál, prezentácia a ďalšie. Všetky tieto časti prinesú čitateľovi všeobecný prehľad v oblasti grafického dizajnu a jeho možnosti pre marketingovú prax.
Základné informácie
- Názov Grafický dizajn pre marketingovú prax
- Autor Martin Klementis, Natália Nagyová
- Vydavateľ Fakulta masmediálnej komunikácie
- Rok vydania 2023
- Kategória vysokoškolská učebnica