Anotácia
Vysokoškolská učebnica Marketing II. je vytvorená pre študentov marketingovej komunikácie. Môže pomôcť študentom tohto študijného programu aj pri príprave na štátne skúšky v bakalárskom i magisterskom štúdiu. Autorky sa v nej venujú marketingovému mixu, marketingovým službám a cestovnému ruchu, marketingu v medzinárodnom prostredí, marketingu vzdelávacích inštitúcií, digitálnemu marketingu a sociálnym médiám. Marketing a marketingová komunikácia sú dynamicky sa rozvíjajúcim odvetvím, ktoré intenzívne a efektívne využíva nové digitálne a komunikačné technológie. Vysokoškolská učebnica je dobrou študijnou literatúrou pre študentov pri príprave na skúšky, ale aj pre absolventov, ktorí v nej nájdu riešenie praktických úloh vo svojom zamestnaní.
Základné informácie
- Názov Marketing II
- Autor Ľudmila Čábyová, Viktória Hudáková, Jana Paveleková
- Vydavateľ Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
- Rok vydania 2021
- Kategória vysokoškolská učebnica