Anotácia
Príspevok sa zameriava na analýzu správania a štruktúru mediálnych politických prejavov publikovaných v médiách. Výsledky výskumu poukazujú na fakt, že pohlavie hlavy štátu, personálna charizma, sociálny a profesionálne zručnosti a kompetencie prispievajú k ich politickému imidžu v médiách. Z pohľadu lingvistiky, sa táto synergia prejavuje v nominálnych opozíciách s využitím JA / MY. Ich používanie ilustruje ich vodcovstvo, zručnosti a spolupatričnosť ako základné znaky príslušnosti k národu.
Základné informácie
- Názov Mediálny imidž slovenskej prezidentky a ukrajinského prezidenta: nominálne opozície JA/MY v politických prejavoch
- Autor Halyna Stashko, Oleksandra Prykhodchenko, Norbert Vrabec, Ľudmila Čábyová
- Vydavateľ LEGE ARTIS: Language yesterday, today, tomorrow (roč. V., č. 1, 2020)
- Rok vydania 2020
- Stiahnuť publikáciu Odkaz na stiahnutie
- Kategória vedecké štúdie