Anotácia
Knižní influenceri majú v propagačných kampaniach podnikov svoje stabilné miesto. S obľubou ich využívajú domáce a zahraničné vydavateľstvá, kníhkupectvá či samotní autori. Svojmu publiku sprostredkovávajú knižné novinky, recenzie, názory a iné informácie podľa dohody medzi oboma stranami. Obsah tvoria a publikujú buď vo vlastnom onlinovom priestore alebo využívajú sociálne siete. V príspevku si priblížime činnosť a štatistiky vybraných knižných influencerov pôsobiacich na Instagrame. Teoreticky spracujeme pojmy ako influencer marketing a predovšetkým Instagram. Zameriame sa na jeho výhody, ktoré ponúka ako nástroj marketingovej komunikácie. Kvalitatívne spracujeme interné štatistiky knižných influencerov pôsobiacich na Instagrame, analyzujeme ich a na základe zistených nedostatkov vypracujeme odporúčania využiteľné v praxi.
Základné informácie
- Názov Knižní influenceri v prostredí Instagramu
- Autor Jana Paveleková
- Vydavateľ QUO VADIS MARKETING 2020 (2020; 128-133)
- Rok vydania 2020
- Stiahnuť publikáciu Odkaz na stiahnutie
- Kategória vedecké štúdie