Anotácia
Príspevok sa zaoberá využitím médií na zvýšenie povedomia o ekoinováciách. Skúma záujem verejnosti o environmentálne témy a využívanie mobilných aplikácií umožňujúcich
geolokáciu. V nadväznosti na tieto výskumné oblasti skúma štatistickú závislosť medzi
vekom, záujmom o environmentálne témy a využívaním mobilných aplikácií. V príspevku je
ďalej skúmané a analyzované, aké médiá využívajú respondenti pri získavaní informácií o environmentálnych témach, či sa stretli s propagáciou ekoinovácií v médiách a ktoré médiá považujú za najvhodnejšie na zdieľanie informácií o ekoinováciách. Pozornosť je venovaná aj koncepcii SoLoMo ako súčasnému trendu v marketingovej komunikácii. Z teoretického hľadiska prináša príspevok prehľad o súčasných východiskách a definíciách ekoinovácií z domácej a zahraničnej literatúry.
Základné informácie
- Názov Využitie médií na zvyšovanie povedomia o ekoinováciách
- Autor Peter Krajčovič
- Vydavateľ Communication Today (roč. 10, č. 2, 2019; 120-131)
- Rok vydania 2019
- Stiahnuť publikáciu Odkaz na stiahnutie
- Kategória vedecké štúdie