Testovanie kvality internetovej stránky spoločnosti Kiuub

Čo sme testovali?

Internetovú stránku https://kiuub.com/

Aká bola vzorka?

10 respondentov vo veku 21 – 23 rokov

Ako prebiehalo testovanie?

Respondenti mali za úlohu prezrieť si internetovú stránku https://kiuub.com/ a splniť 3 úlohy:

(1) nájsť na stránke informácie o tom, čomu sa spoločnosť Kiuub venuje, aké má posolstvo a aké služby ponúka;

(2) nájsť a prečítať si blog s názvom „Moja cesta k service designu: Ako som sa stala biznis dizajnérkou v Kiuube?“;

(3) nájsť sekciu „Náš tím“

Čo sme zistili?

Pri hodnotení výsledkov sme zistili:

  • Domovská stránka:
    • Opakované čítanie textu
    • Viackrát čítané odborné termíny
    • Blúdenie po stránke
    • Chaotické skrolovanie stránky
    • Preskakovanie odsekov v texte
    • Vyššia pozornosť venovaná fotografiám
    • Pochopenie podstaty spoločnosti priemerne po 3 m 39 s
    • Rovnaké stúpanie a klesanie krivky angažovanosti
  • Blog:
    • Nájdenie požadovaného blogu v priebehu niekoľkých sekúnd
    • Opakované čítanie odborných výrazov
    • Občasné upriamenie pozornosti mimo hlavný text blogu
    • Čítanosť v priemere 4 – 5 minút
    • Vysoké klesanie krivky angažovanosti
  • Sekcia „Náš tím“:
    • Okamžité nájdenie sekcie
    • Prirodzené čítanie textov
    • Prirodzená až zvýšená krivka angažovanosti

Testovanie prebiehalo v rámci bakalárskej práce Neuromarketing ako nástroj hodnotenia vybraných marketingových aktivít.

Pridaj komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*