Mozog a Reklama: Ako zaujať a Interpretovať výsledky v neuromarketingu

By Tamás Darázs | Neuromarketing, Behavior, Effective Brand | FMK UCM

Neuromarketing je fascinujúca disciplína, ktorá nám umožňuje porozumieť, ako mozog vníma reklamu a ako môžeme efektívne zaujať našu cieľovú skupinu.

S prednáškou na túto tému vystúpil na konferencii Neuro & AI RULEZZ špeciál vedúci Neuromarketingového laboratória NEUROLAB na FMK UCM v Trnave Ing. Tamás Darázs, PhD.

Jeho prednáška ponúkla hlbší pohľad na mechanizmy fungovania mozgu pri vnímaní reklamy, ukázala konkrétne príklady úspešných kampaní a upozornila na úskalia, ktoré môžu skresliť výsledky výskumu.

Dr. Darázs sa zameral aj na správnu interpretáciu neuromarketingových dát a preukázal, ako môžu vonkajšie faktory, ako napríklad zmena politického prostredia, ovplyvniť vnímanie reklamy.

Na základe reálnych prípadových štúdií taktiež ukázal, prečo je dôležité neustále prehodnocovať naše prístupy a interpretácie výsledkov.

O bariérach v každodennom využívaní behaviorálneho marketing a neuromarketingu následne diskutoval v panelovej diskusii spoločne s:

Michaela Benedigová | Managing Director & Partner | Seesame

Michal Čuridlo | Managing Director | iFocus

Matej Šucha | CEO | Mindworx Consulting

Miroslav Švec | Founder | DICIO neuromarketing

Foto: Martin Lachkovič; RULEZZ.sk

Pridaj komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*