Author By peterkPosted on
Cieľ výskumu Cieľom výskumu bolo analyzovať, ako poslucháči vnímajú rozhlasových moderátorov, pričom sa špeciálny...
Author By peterkPosted on
Cieľ výskumu Hlavným cieľom výskumu bolo preskúmať, či čitatelia dokážu rozpoznať PR články písané umelou intel...
Author By peterkPosted on
Cieľ výskumu Primárnym cieľom výskumu bolo zistiť, ako dizajn a obsah domovských stránok hotelov ovplyvňuje rozhodovan...
Author By peterkPosted on
Cieľ výskumu Výskum sa zameriaval na to, ako emócie ovplyvňujú stravovacie návyky mladých ľudí a akým spôsobom mô...
Author By peterkPosted on
Cieľ výskumu Neuromarketingové metódy umožňujú presnejšie cielenie reklamy na rôzne demografické skupiny tým, že od...
Author By peterkPosted on
Cieľ výskumu Cieľom výskumu bolo analyzovať implicitné reakcie divákov na videoreklamy propagujúce štúdium na Digitá...
Author By peterkPosted on
Cieľ výskumu Výskum analyzoval efektivitu statických a interaktívnych bannerových reklám s cieľom zistiť ich vplyv na...
Author By peterkPosted on
Cieľ výskumu Digitálny marketing čelí výzve klesajúcich metrík, pričom adolescenti vykazujú nižší záujem o tradi...
Author By peterkPosted on
Deliberatívna komunikácia je forma komunikácie, ktorá podporuje verejné diskusie, výmenu názorov a rozhodovanie prostrední...