Author By peterkPosted on
By Tamás Darázs | Neuromarketing, Behavior, Effective Brand | FMK UCM Neuromarketing je fascinujúca disciplína, ktor...
Author By peterkPosted on
Čo sme skúmali? Marketingovú komunikáciu vzdelávacích inštitúcií na sociálnych sieťach. Ako prebiehalo testovanie...
Author By peterkPosted on
Čo sme skúmali? Rozdiely v celkovom vnímaní televízneho spotu medzi ženami a mužmi a spoločné či odlišné preferenci...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Schopnosť mladých ľudí rozoznať propagáciu v online prostredí. Aká bola vzorka? Študenti...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Možnosť zakomponovania hudby symbolizujúcej lokálne hodnoty pri propagácii Slovenska ako destinácie ces...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Ako je vnímaná vizuálna stránka postov PZ SR na sociálnej sieti Facebook a či existujú rozdiely v...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Viditeľnosť a zapamätateľnosť 3 rôznych typov reklamných bannerov: (1) statický banner, (2) dyna...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Súčasný stav v oblasti zberu, spracovania, vyhodnocovania a vizualizácie údaje v slovensk...