Author By peterkPosted on
Čo sme skúmali? Rozdiely v celkovom vnímaní televízneho spotu medzi ženami a mužmi a spoločné či odlišné preferenci...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Schopnosť mladých ľudí rozoznať propagáciu v online prostredí. Aká bola vzorka? Študenti...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Možnosť zakomponovania hudby symbolizujúcej lokálne hodnoty pri propagácii Slovenska ako destinácie ces...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Ako je vnímaná vizuálna stránka postov PZ SR na sociálnej sieti Facebook a či existujú rozdiely v...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Viditeľnosť a zapamätateľnosť 3 rôznych typov reklamných bannerov: (1) statický banner, (2) dyna...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Súčasný stav v oblasti zberu, spracovania, vyhodnocovania a vizualizácie údaje v slovensk...
Author By adminPosted on
Čo sme testovali? Internetovú stránku https://kiuub.com/ Aká bola vzorka? 10 respondentov vo veku 21 – 23 rokov...
Author By adminPosted on
Čo sme skúmali? Emočné nabudenie a pozornosť respondentov pri sledovaní reklamného spotu módnej značky vykazujúc...