Services Plán obnovy a odolnosti Kritické skúmanie rizík súvisiace s médiami a príležitostí pre deliberatívnu komunikáciu: scenáre vývoja slovenskej mediálnej krajiny v oblasti reklamnej gramotnosti VEGA Vplyv a hodnota digitalizácie inovácií marketingovej komunikácie produktov pre generácie ekologických používateľov VEGA Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. KEGA Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia APVV Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence) automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie Erasmus+ Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie Erasmus+ Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability VEGA Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie Integrovaný regionálny operačný program Kreatívne centrum – adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra Erasmus+ Need of Critical Thinking
Plán obnovy a odolnosti Kritické skúmanie rizík súvisiace s médiami a príležitostí pre deliberatívnu komunikáciu: scenáre vývoja slovenskej mediálnej krajiny v oblasti reklamnej gramotnosti
VEGA Vplyv a hodnota digitalizácie inovácií marketingovej komunikácie produktov pre generácie ekologických používateľov
VEGA Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu.
KEGA Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia
APVV Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence) automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie
Erasmus+ Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability
VEGA Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie
Integrovaný regionálny operačný program Kreatívne centrum – adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra