Výskum Plán obnovy a odolnosti Kritické skúmanie rizík súvisiace s médiami a príležitostí pre deliberatívnu komunikáciu: scenáre vývoja slovenskej mediálnej krajiny v oblasti reklamnej gramotnosti Čítať viac VEGA Vplyv a hodnota digitalizácie inovácií marketingovej komunikácie produktov pre generácie ekologických používateľov Čítať viac VEGA Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. Čítať viac KEGA Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia Čítať viac APVV Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence) automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie Čítať viac Erasmus+ Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie Čítať viac Erasmus+ Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability Čítať viac VEGA Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie Čítať viac Integrovaný regionálny operačný program Kreatívne centrum – adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra Čítať viac Erasmus+ Need of Critical Thinking Čítať viac KA226 Covid-19 as a digital accelerator to spur Higher Education Čítať viac THE CONNECTING EUROPE FACILITY Central European Digital Media Observatory (CEDMO) Čítať viac Visegrad Fund Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia Čítať viac VEGA Manažment konceptu „spodnej vlny“ zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie Čítať viac Integrovaná infraštruktúra Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19 Čítať viac HORIZON 2020 Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities Horizont for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape MEDIADELCOM Čítať viac Visegrad Fund Increasing Digital Competencies – The Growth of Education In Society Čítať viac VEGA Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách Čítať viac VEGA Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov Čítať viac
Plán obnovy a odolnosti Kritické skúmanie rizík súvisiace s médiami a príležitostí pre deliberatívnu komunikáciu: scenáre vývoja slovenskej mediálnej krajiny v oblasti reklamnej gramotnosti Čítať viac
VEGA Vplyv a hodnota digitalizácie inovácií marketingovej komunikácie produktov pre generácie ekologických používateľov Čítať viac
VEGA Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. Čítať viac
KEGA Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia Čítať viac
APVV Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence) automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie Čítať viac
Erasmus+ Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie Čítať viac
Erasmus+ Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability Čítať viac
VEGA Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie Čítať viac
Integrovaný regionálny operačný program Kreatívne centrum – adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra Čítať viac
Visegrad Fund Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia Čítať viac
VEGA Manažment konceptu „spodnej vlny“ zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie Čítať viac
Integrovaná infraštruktúra Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19 Čítať viac
HORIZON 2020 Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities Horizont for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape MEDIADELCOM Čítať viac
VEGA Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov Čítať viac